Fri fragt over 500 kr.
Levering inden for 48 timer
Kundeservice: 6064 8388

Nem shopping

KØB HOS PRINSESSE2BEN - VI GUIDER DIG

Der er ikke indgået en bindende købeaftale med Prinsesse2ben, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra Prinsesse2ben.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. FORBEHOLD

Prinsesse2ben er en specialbutik, hvor vi ofte kun får et eksemplar af en vare i en given farve og størrelse. Når varen er leveret fra vores leverandør, kan den sjældent genbestilles. Vi tager derfor forbehold for, at der opstår uoverensstemmelser mellem vores lagersystem og det faktiske antal af varer i vores forretning.

Der kan derfor forkomme udsolgt situationer, hvor varen er udsolgt og ikke kan genbestilles.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. HVAD SKAL JEG VÆRE OPMÆRKSOM PÅ?

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.

Prinsesse2ben forbeholder sig ret til at påregne et bestillingsgebyr på DKK 25,00 inkl. moms, hvor bestillingen ikke er foretaget via Prinsesse2ben's hjemmeside. En bestilling slettes, såfremt den ikke er afhentet senest 4 hverdage efter bestillingen på givende posthus.

Afhentningsvarer faktureres til den aktuelle pris på bestillingstidspunktet, og prisen ændres IKKE hverken ved prisfald eller stigning.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. HVORDAN AFBESTILLINGER JEG?

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved, at fremsende en e-mail med mærket " Afbestilling " til Prinsesse2bens e-mail: webshop@prinsesse2ben.dk.

Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. HVORDAN BETALER JEG?

De mulige betalingsmåder er:

         * Visa/Dankort
         * MasterCard
         * Maestro
         * Visa
         * Visa Electron
         * JCB
         * MobilePay

Alle oplyste priser er i DKK incl. moms. Ved eksport til lande udenfor EU fratrækkes dansk moms inden betaling.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. HVAD ER MIN REKLAMATIONSRET?

Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos Prinsesse2ben. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne på vort eller producentens værksted.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, vil ikke blive dækket af reklamationsretten.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. HVORDAN KAN JEG LAVE EN REKLAMATION?

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles til Prinsesse2ben indenfor rimelig tid efter varens modtagelse. Dette kan ske pr. mail eller telefon:

Tel:     +45 6220 8388
Mail:   webshop@prinsesse2ben.dk

Kunden opfordres til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen hos os.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten eller modtages uden forsvarlig emballage, vil der blive opkrævet et beløb svarende til Prinsesse2ben’s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering. Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto modtages ikke af Prinsesse2ben.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Prinsesse2ben tilbyder 14 dages returret fra den dag du modtager varen. Ønskes du at returnere din varer, har du 3 valgmuligheder:

  1. Du kan fravælge at hente pakken fra postvæsnet. I denne sammenhæng bliver pakken sendt retur til Prinsesse2ben.

  2. Du kan modtage pakken fra postvæsnet og efterfølgende inden for de 14 dage, returnere varen til Prinsesse2ben. I denne    
       sammenhæng beder vi dig vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation. Skriv på din
       ordrebekræftigelse, hvad årsagen er og at du ønsker pengene retur eller et givende beløb.  

  3. Du kan aflevere din pakke i butikken indenfor 14 dage, hvor vi tager den retur for dig.  

Nemt og hurtigt.

RETURNERINGS ADRESSE:
Tina Vinther
Centrumpladsen 15
5700 Svendborg

*Vi returnere også udsalgsvarer. Ombestemmer du dig, kan du ALTID få dine penge retur uden problem :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. FORSVARLIGT RETURNERING AF PAKKE

Alle produkter, der returneres til Prinsesse2ben skal være forsvarligt indpakket.

Prinsesse2ben anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt pakken er blevet udleveret til Prinsesse2ben. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. HVORDAN ER FORSENDELSEN I DANMARK?

Når du bestiller din varer skal du være opmærksom, om du bestiller varen uden eller med omdeling. Vælger du uden omdeling, skal du hente din pakke i nærheden af din bopæl. Her får du tilsendt en SMS, når din pakke er leveret på adressen. Bestiller du en varer med omdeling, får du den leveret til døren og forsendelsen koster.

  Fragt MED omdeling:
      - Fragt for forsendelse til Danmark - DKK 45,50.

  Fragt UDEN omdeling:
     - Fragt for forsendelse til Danmark over DKK 500,- GRATIS (DKK 0,-)
     - Fragt for forsendelse til Danmark under DKK 500,- koster det DKK 45,50,-.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. HVORDAN ER FORSENDELSEN TIL UDLANDET?

Forsendelser til Europa sendes med Pan Nordic Logistics (PNL). Den gældende fragtpris vil blive tillagt varepriserne, og vil være synlig inden betaling finder sted.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11. HVAD ER MIN LEVERINGSTID?

Vi bestræber os på, at ordrer er leveret indenfor 48 timer. Til andre lande indenfor Europa kan leveringstiden vare op til 6 dage.

Du bedes kontrollere varen for skade ved modtagelsen. Er varen beskadiget, skal du anmelde det til PostDanmark / PNL hurtigst muligt, senest inden 2 dage, samt returnere varen til vores søster butik Tina Vinther.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12. HVAD ER MIN SIKKERHED?

Hos Prinsesse2ben har vi altid styr på pakkerne, som vi sender ud via et Track nr. Så mangler du en pakke og ikke ved hvor den befinder sig i Danmark, kan vi altid finde den for dig. Du skal blot kontakte os pr. e-mail eller telefon.

Tel:     +45 6064 8388
Mail:   webshop@prinsesse2ben.dk

Betalingen bliver først hævet fra din konto når varen er afsendt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13. DIN RET TIL AT KLAGE

Hos Prinsesse2ben har du nu mulighed for at klage. Som kunde hos os betyder, at du nu kan klage direkte til enhver europæiske virksomhed, hvor du har købt en vare eller service, som ikke har levet op til dine forventninger.

Det nye klagesystem fungerer på den måde, at du kan indgive din klage direkte på ODR-sitet, hvorefter den bliver automatisk oversat til det aktuelle sprog og videresendt til os.  

Klik på linket forneden og du kommer direkte ind på ODR-sitet, hvor din klage vil fremgå.

http://ec.europa.eu/consumers/odr/
SALE SUPPORT

Sale Support mellem 10:00-16:00
     
Tel:     +45 6064 8388
Mail:   webshop@prinsesse2ben.dk

Har du spørgsmål omkring dit køb, er du altid velkommen til at kontakte os.

Prinsesse2ben    Gåsestræde 7    DK-5700 Svendborg    +45 6064 8388    webshop@prinsesse2ben.dk     CVR: 16186201
0